3 Ağustos 2008 Pazar

BÜTÜN MAVILERI SUNACAGIM SANA

Bu gece bir kadeh sarapla akiyorsun icime… Sarabi degil seni yudumluyorum. Bir de sarabi anlatisini hatirliyorum. Kelimler döküldükce agzindan ben siselerce sarap icmis gibi sarhos oluyorum. Konustukca baska dünyalara götürüyorsun beni. Ve ben bu sarhoslugun hic gecmemesini istiyorum.Sen konustukca geceye MAVI bir isik hakim oluyor. Elimi uzatip tutuyorum o isigi, elimde büyüyor, gözlerim kamasiyor. Yine de alamiyorum gözlerimi senden Hayde beni gecelim, kim seni görünce basini cevirebilir ki? Kim gözleri seni görmektem mahrum edebilir ki?Nasilda farkindasin güzelliginin… Nasilda küstahca belli ediyorsun bunu. Küstahligin bu kadar yakistigi baska bir insan olabilir mi dünyada? Bir büyü var s ende biliyorum. Küstahligi bu kadar sana yakistiran bir büyü olmali.Damla damla akiyorsun icime. Disarda kutup sogugu varmis ne gam! Seni düsünmek yeterince isitiyor beni. Her kelimen bir ates topu haline geliyor. Kelimelr cogaldikca bir y angina dönüsüyor varligin. Yüregimden baslayip bütün bedenimi sariyor alevler.Kendini anlatirken, yüzünde sadece sonsuz özgüveni olan insanlarda görülen o gülüsü görebiliyorum. Beni anlatirken, biraz saskin, biraz utangac, biraz tedirgin, biraz cocuk olusunu görebiliyorum. Ben aslinda sende hayati görüyorum.Senin sözcüklerin bana unutturuyor günün tüm yorgunlugunu. Sen oluyorsun, baska hicbir sey umurumda olmuyor. Seni hissetmek, varligini bilmek yüzümdeki g eve yayiyor. Duvarlarda kare kare sen gärünüyorsun. Esyalar canlaniyor. Beni saran büyü esayalari da sariyor. Zaten nereye girsen, nerede olsan etrafindaki canli cansiz her seyin bu büyüden etkilenmemesi mumkün degil.Her kes sana hayran ama benimkisi baska Cünkü yüregine talibim ben. Biliyorum ki sen oraya sadece kendi istediklerinin girmesine izin verirsin. Biliyorum ki bir kez girildi mi o yürege bir daha cikilmasi mumkün degil. Éyleyse uzat elini, ac yüregini. Icindeki tüm güzellikleri sun bana. Ben askim. Ben icimdeki tüm MAVIlikleri sana vermeye coktan hazirim. Haydi aska sarilarim.Bir kadini sevmek gerek.Sevmek aslinda özgürlüktür„Özgürlük ruhu ve bedensel bütünlükten gecer“29.07.2008SIDAR ÖZGÜR
__________________

Hiç yorum yok: